2e schoolbezoek - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van fring - WaarBenJij.nu 2e schoolbezoek - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van fring - WaarBenJij.nu

2e schoolbezoek

09 November 2016 | Verenigde Staten, Boston

Dinsdag, dag twee dat we een school bezoeken. Het is een Middel- en Highschool, een W. Parker Charter Essential School. Op deze school komen kinderen van twaalf tot achttien jaar.
We reizen met twee busjes door New England , een heuvelachtig en bosrijke omgeving, Indian Summer genoemd, omdat in de herfst de kleuren rood, geel gekleurde bladeren laten zien.
Wat we gezien hebben op deze school was indrukwekkend., de kinderen weten heel goed waar ze mee bezig zijn. Ze leren door veel vragen te stellen. Ze kunnen uitstekend presenteren wat ze geleerd hebben.
We hebben met studenten, leerkrachten en ouders gesproken.
We mochten ook in de klassen kijken waar kinderen mee bezig zijn.

De lunch was bijzonder, we kregenw raps, maar ook chips en koekjes bij de lunch, da zijn we thuis niet gewend.

's Middags hebben een paar studenten hun port folio laten zien, weten jullie wat dat is?
We hebben ook nog naar soccer gekeken. Aks de wedstrijd is afgelopen
bedanken beide partijen elkaar voor de goed verlopen wedstrijd.
Daarna met de bus richting hotel.
Snel daarna gingen we uit eten, drie maal raden wat er op het menu stond.
Tijden het diner werden we uiteraard op de hoogte gehouden over de verkiezingen. Heel spannend, want zo als het er nu voor staat, weten we niet wie gaat winnen.
Hou het nieuws in de gaten!

• 09 November 2016 - 08:45

Free Runners:

Finn: Hadden jullie last van een jet-lag?
    Janita: Was het een hamburger die op het menu stond?
    Tim: Zijn de kinderen daar dikker dan hier?
    Ogi: Komen daar kinderen te laat?
    Janita: Wat zijn de naschoolse sporten?
    Yannick/Finn: hoe laat begint de school en hoe laat zijn ze uit?
    Chandralyn: Hoe ziet het hotel er uit?
    Tess: wanneer vertrekken jullie naar NY?
    Yannick: Hebben de kinderen daar veel huiswerk?
    Silas: Deden jullie mee aan de sporten?
    juf M: merken jullie veel van de verkiezingen
    Finn: Hebben jullie veel beroemdheden gezien?

• 09 November 2016 - 19:07

Gerrie En Max:

Leuk om te lezen! Have fun!