Reis en Eerste Dag - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van fring - WaarBenJij.nu Reis en Eerste Dag - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van fring - WaarBenJij.nu

Reis en Eerste Dag

06 November 2016 | Verenigde Staten, Boston

Hi there folks,

De reis is voorspoedig gegaan. Al hebben we uiteindelijk wel 15 uur gedaan om van Leeuwarden naar het hotel in Boston te komen.
Om 15.45 plaatselijke tijd waren we in het hotel. Nadat we de koffers hadden uitgepakt, even gedoucht en wat uitgerust zijn we met de metro (de T - zeggen ze hier) down town gegaan omdat met de hele reisgroep onze eerste Amerikaanse maaltijd te eten - een echte hamburger. Het was wel heel gek om rond 19.30 plaatselijke tijd nog te eten, omdat het voor ons al voelde als 00.30 's nachts.

Midden in de nacht waren we ook alweer klaarwakker omdat onze biologische klok aangaf dat het natuurlijk allang ochtend moest zijn. Gelukkig lukte het om toch nog even verder te slapen.

In de ochtend zijn we gaan ontbijten bij een bagelshop.
Vandaag hadden we vrij en hebben we de stad verder verkend.
We hebben een ducktour gedaan, een rondrit en rondvaart ineen. Met een bus die ook kan varen! Zo hebben we de stad mooi gezien.

We hebben een stuk van de freedomtrail gelopen, zijn in de public library geweest, hebben even in een Tesla en in een brandweerwagen gezeten, zijn in een shoppingmall geweest, hebben een van de grootste skateparken van Amerika gezien en heel veel donutwinkels. In elke straat heb je er wel een.

Morgen gaan we voor het eerst een school bezoeken. Nu kijken we nog even naar de verkiezingsstrijd op de televisie.

We keep you posted.